Sinun ja minun koiran välillä on suuri ero:

Sinun koirasi on laiska - Minun on rauhallinen.   
Sinun koirasi on lihava - Minun koirani on voimakasrakenteinen.
Sinun koirasi on tyhmä - Minun vaan oppii hitaasti.
Sinun koirasi on stressaantunut - Minun on leikkisä.
Sinun koirasi on huonosti kasvatettu - Minun on itsenäinen.
Sinun koirasi on hemmoteltu - Minun on perheenjäsen.
Sinun koirasi on itsepäinen - Minun luottaa itseensä.
Sinun koirasi liikkui huonosti - Minun liikkui huonolla alustalla.
Sinun koirasi voitti, koska tunnet tuomarin - Minun, koska se oli paras.
Sinun koirasi hävisi, koska tuomari osasi asiansa - Minun hävisi koska
tuomari ei tuntenut rotua. 

Sinun koirasi on vihainen ja tappelee - Minun vain leikkii raisusti.

 

Sinun koirasi tuhoaa asuntoa - Minun toteuttaa itseään.

Entä miltähän kuulostaisi koirien näkökulmasta tehty Sinun omistajasi vs. Minun omistajani? Tätä jäävät Allu & Lumes pohtimaan, toisin kuin niiden omistaja, joka pääsi helpolla kopsatessaan koiraversion (lukuunottamatta kahta viimeistä) netin ihmeellisestä maailmasta.