Mä tuumasin tässä päivieni ratoksi tehdä pienen sukuselvityksen itsestäni, kun mietiskelin tuossa yks päivä ja tajusin, että mähän en ees tiedä, kuka mun iskä on! Tuumasta toimeen ja kaikkihan alkaa musta, eli Lumeksesta, eli Tulettaren Benjistä. Mä oon aika rento tyyppi.

1249462495_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ÄISKÄ

Äiskän mä tietenkin tiiän kysymättäkin, se on Salla eli virallisemmin Vihtorilan Susse. Äiskä on aika lailla mun näköinen, tai se pitäis kai sanoa, että mä oon äiskän näköinen, mutta ihan sama. Äiskä ois varmaan ylpee musta, kun tykkään siitä niin paljon, että halusin tulla samannäköiseksikin. Mulla ei oo hyviä kuvia muista kuin itsestäni, joten äiskänkin kuvat on jonkun muun ottamia, ne löytyy täältä. Ja sit äiskän muut tiedot on samassa Koiranetissä, mistä mutkin löytää. Sieltä löytyy koko mun äiskän puoleinen sukukin.

ÄISKÄN VANHEMMAT

Mummuni Kettuharjun Brossa on aikas näpsäkän näköinen ja sillä on tuo kaunis kuonopiirtokin, kuten kaverillani Allulla.

Papastani Ikimuiston Iloinen Hessu on joku näpsäissyt
kuvan pellolla, tietääköhän se meidän lastenlastensa olemassaolosta?

ISKÄ

Iskästä mä en tiiä yhtään mitään, paitsi mitä äiskä mulle kertoi, että ne vaan tapas ja sit tuli pennut ja iskää ei enää kiinnostanut. Mun iskän piti alunperin olla joku muu, mutta äiskä ja se ei tykänneet toisistaan, niin äiskä etsi meille uuden iskän. Mä haluisin vielä joskus tavata iskän ja kysyä siltä, miks se ei käynyt ees katsomassa meitä. Iskä käy kuulemma paljon näyttelyissä, että ehkä me joskus kohdataan vielä kehässä. Iskän nimi on Jori, mutta silläkin on se pidempi nimi, en tiedä kertooko se jotain iskän ulkomuodosta, mutta kummiski se on Dagolas Bullero. Iskä on tän näköinen. Iskänkin kaikki tiedot löytyy koiratietokannasta.

ISKÄN VANHEMMAT

Iskän puolelta mun mummuni on Tallero ja siitäkin löytyy kuvia, joissa se mummu tosin näyttää melkoisen tukevalta, se taitaa tykätä herkuista.

Vaarini Tievatuulen Cultakehrä onkin vähän erinäköinen sitten, joten iskä taitaa olla mun lailla äitiinsä tullut.